Glemt Passord?

Standard objektvisning. Klikk for å lage en ny tilpasset mal, Node-ID: 67983, Objekt-ID: 86252

Svar til Rune Lothe

Svar til Rune Lothe

Det er kommunen som søker om eks. delvis uførepensjon, AFP, etterlattepensjon osv. på vegne av arbeidstakeren. Disse brevene danner grunnlag for vedk. arbeidstakers videre arbeidssituasjon og er dokumentasjon som oppbevares på den enkeltes personalmappe. Tidligere har dette vært ordinær brevveksling som mellom kommunen og KLP som har blitt journalført i vår sak/arkivsystem. Etter at disse elektroniske skjemaene kom, kan vi ikke lenger dokumentere det vi gjør. Når svaret fra KLP kommer, så ligger dette også kun elektronisk i KLP sitt system.
Altså, vi har ikke lenger noe dokumentasjon i våre akriver. Dette er ikke først og fremst et behov for registrering av ressursbruk. Det er mulig vi ikke har noe krav om dokumentere det vi gjør på dette området????? Det kan kanskje du svare på?