Glemt Passord?

Veiledninger for Public 360

Public 360 er Sikts skybaserte saksbehandlings- og arkivsystem, og er det systemet vi skal bruke for å lagre viktig dokumentasjon for virksomheten. Dokumenter som gjelder Sikt, som har verdi som dokumentasjon og som er gjenstand for saksbehandling, skal alltid registreres i P360.

Alle ansatte har brukertilgang, mulighet til å søke opp saker, lesetilgang til dokumenter med tilgangsgruppe Public og tilgang til å selv opprette saker og lagre dokumenter.

P360 har en NOARK 5-kjerne, og er godkjent som sak-/arkivsystem for offentlige og statlige virksomheter. Det har integrasjon med Feide, Outlook, Word og JobbNorge. 

Alle ansatte har mulighet til å logge seg på systemet i web-versjonen. Man må imidlertid ha klientinstallasjon for å få integrasjon med Outlook og Word. Denne klientinstallasjonen skal være en del av ansattes standardpakke for PC, men det kan forekomme at den må installeres manuelt. Ta kontakt med arkiv hvis du er usikker på om du har klienten på din PC.